Zespół
Poznaj nasz zespół
Wychowałem i urodziłem się w Warszawie, jednak życie zaprowadziło mnie do Pruszkowa i teraz jestem jego zadowolonym i dumnym mieszkańcem. Dogodny dojazd do Warszawy a jednocześnie autonomiczność tego miasta sprawia, że decydują się tu zamieszkać ludzie ceniący sobie spokój i niezależność od zatłoczonej stolicy.
Na co dzień zarządzam działem inwestycyjnym firmy Mengs. Oprócz tego mam duże doświadczenie w pionie nieruchomości, dlatego wielu moich znajomych powierza mi swoje prywatne lokale. To sprawia, że rejon moich działań jest bardzo szeroki – prowadzę inwestycje na terenie Warszawy i okolic. Jestem więc na bieżąco zarówno z cenami jak i potrzebami klientów.
Nazywam się Łukasz Pakuła, urodziłem się w pięknym mieście Warszawie. Brzmi banalnie, ale od zawsze interesowała mnie tematyka związaną z finansami, przedsiębiorczością i rozwojem. Kiedy zostałem ekspertem finansowym, zauważyłem, jak wielu jest klientów, którzy potrzebują wsparcia w zarządzaniu finansami. To byli świetni ludzie, którzy chcieli czegoś więcej od życia, ale często nie wiedzieli, od czego zacząć, jaką drogą iść, jak poukładać swoje sprawy, by realizować marzenia. Wtedy pojawiła się myśl, że z chęcią bym im pomagał i pokazywał różne ścieżki rozwoju, układał strategie zarządzania finansami.
Zawodowo od 22 lat związana jestem z szeroko pojętą branżą sprzedażową. Cykliczne szkolenia, poznawanie technik sprzedaży, negocjacji, współpracy i zarządzania, wyposażyły mnie w niezbędną wiedzę i uczyniły fachowcem w swojej dziedzinie. Codzienna praktyka nauczyła mnie jak używać nabytych umiejętności w realizacji celu klienta i osiągnięciu wspólnego dobra z zachowaniem szacunku i zrozumienia.
Urodziłem się w Warszawie, w której spędziłem praktycznie całe swoje dotychczasowe życie. Z nieruchomościami związałem się najpierw prywatnie, gdy jako początkujący inwestor szukałem możliwości dodatkowego zarobku i większego zabezpieczenia finansowego. Szybko zdałem sobie sprawę, jakie możliwości daje inwestowanie w nieruchomości i postanowiłem związać się z nimi również zawodowo.
Swoje pierwsze kroki zawodowe stawiałam w jednej z pierwszych polskich modowych marek premium jako doradca klienta, a w niedługim czasie objęłam rolę kierownika salonu. Praca w handlu pozwoliła mi się otworzyć na ludzi. Dziś swoje umiejętności wykorzystuje w zarządzaniu biurem Mengs.
Od najmłodszych lat uczyłam się, jak ważne jest życzliwe traktowanie drugiego człowieka. Teraz wiem, że dzięki tej wiedzy praca z ludźmi jest dla mnie powołaniem. Moją pierwszą pracą była obsługa wesel, później jako baristka w kawiarni. To właśnie tam dostrzegłam wartość, jaką niesie za sobą więź z klientem. W Mengs mam możliwość
doświadczania nowych wyzwań zawodowych oraz pielęgnowania umiejętności nawiązywania kontaktu z wieloma ciekawymi ludźmi, od których codziennie czerpię niezwykle dla mnie cenną inspirację.
Jestem doświadczoną Manager z ponad 10-letnim stażem zawodowym w doradztwie prawnym na rynku nieruchomości, obejmującym kompleksowe prowadzenie transakcji nieruchomościowych. W swojej karierze zawodowej miałam okazję nadzorować przebieg ponad 4 tysięcy transakcji o łącznej wartości ponad dwóch miliardów złotych.
Dziennikarka, charakteryzatorka, dekorator wnętrz, doradca do spraw nieruchomości. W swojej karierze realizowałam się już na wielu polach; każde z nich wciąż jest mi bliskie i z radością nadal czerpię inspirację z tej zawodowej różnorodności. W pracy najważniejsza jest dla mnie szczerość, otwartość i relacja z drugim człowiekiem. Lubię jasne zasady, opinie wypowiadane wprost, konstruktywne dyskusje.