Kariera w Mengs Nieruchomości
Kim jest doradca nieruchomości?
Kogo chętnie zobaczymy w naszym zespole?
- Z pewnością warto znać rynek nieruchomości w swoim regionie, sprawnie poruszać się w zagadnieniach dotyczących sprzedaży/kupna/wynajmu.
- Doradca powinien mieć zmysł handlowy i dobrze opanowane zasady skutecznej prezentacji i sprzedaży.
- Nie bez znaczenia są komunikatywność, entuzjazm, cierpliwość, a także dokładność.
- Mile widziane osoby, które nie boją się często wymagającej pracy, ale czerpią również ogromną satysfakcję z kolejnych sukcesów.
- Doświadczenie jest zawsze mile widziane, ale w szczególności zależy nam na pracownikach o podobnych wizjach i wartościach do naszych.
- Ludzi komunikatywnych i otwartych – choć każdy z nas jest inny, to tworzymy jeden zgrany zespół i wspólnie realizujemy cele.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Pakiet benefitów
W Mengs żyjemy nie tylko pracą i dbamy o to, aby każdy czuł się komfortowo. Wierzymy również w wagę motywacji do osiągania celów, dlatego dla naszych pracowników przygotowaliśmy cały zestaw benefitów.
Karta Multisport
Program Dynastia Mengs
Dofinansowanie szkoleń
Jak rekrutujemy?
1
2
3
4
5
Oferty pracy
Miejsce pracy
Marzysz o karierze w nieruchomościach, ale nie wiesz od czego zacząć? Posiadasz dużo energii, ale brakuje Ci doświadczenia? A może masz plan, ale powstrzymuje Cię brak poduszki finansowej?
Jeśli odpowiedź na chociaż jedno z tych pytań brzmi „tak”, poświęć 3 minuty na przeczytanie tego ogłoszenia, a potem sam zdecyduj czy warto dołączyć do naszego zespołu i podbić świat nieruchomości!
Mengs to miejsce, w którym stworzyliśmy idealne warunki dla nowych osób, ponieważ każdy, kto do nas trafi otrzymuje kompleksowe kilkutygodniowe szkolenie i wsparcie doświadczonego mentora już od samego początku. Dzięki temu zdobywasz wszystkie kompetencje, które są Ci potrzebne żeby skutecznie zacząć jako pośrednik nieruchomości.
Ponadto zdajemy sobie sprawę, że w nowej branży początki bywają bardzo trudne, dlatego oferujemy stałą podstawę przez pierwsze trzy miesiące pracy jako pośrednik nieruchomości, a po przepracowaniu pół roku podstawę do kwoty 6000,00zł brutto! Wszystko po to, żeby zapewnić stabilny i bezpieczny start na Twojej nowej drodze w karierze zawodowej.
Być może nie jest to pierwsze ogłoszenie biura nieruchomości, które czytasz? Być może nosisz się z tą myślą od dawna, być może marzysz o zmianie, ale z jakiegoś powodu nie decydujesz się na nią. Jeśli nadal się wahasz, po prostu wyślij swoje CV, przyjdź na rozmowę i przekonaj się, czy to naprawdę jest coś dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie i prezentowanie nieruchomości na sprzedaż
- Pomoc i wsparcie w zakupie nieruchomości m.in. poprzez prowadzenie negocjacji
- Budowanie relacji z klientami indywidualnymi oraz inwestorami
- Organizowanie transakcji od strony prawnej i logistycznej (ze wsparciem działu prawnego)
- Wspieranie rozwoju działu sprzedażowego i działu inwestycyjnego firmy
Nasze wymagania:
- Przedsiębiorczość i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Rzetelność, odpowiedzialność oraz nastawienie na współpracę i rozwój
- Samodzielność oraz umiejętność zarządzania sobą w czasie
- Kultura osobista oraz inteligencja emocjonalna
- Doświadczenie w sprzedaży (przyspieszy Twój rozwój, ale nie jest wymagane)
To oferujemy:
- Współpracę na partnerskich zasadach z podstawą do 6000,00zł brutto i modelem prowizyjnym
- Kompleksowe, kilkutygodniowe szkolenie wdrażające do pracy w branży (teoria + praktyka)
- Wsparcie w codziennej pracy pod okiem menadżera oraz w przeprowadzaniu transakcji (dział prawny)
- Możliwość rozwoju w wybranym kierunku oraz wpływania na kształt firmy (rozmawiamy o tym już na samym początku)
- Elastyczność, dobrą atmosferę i regularne eventy integracyjne, które tworzą kulturę naszej firmy
Miejsce pracy
Chciałbyś dalej rozwijać się w branży nieruchomości? Potrzebujesz nowych wyzwań lub nowego otoczenia? A może szukasz miejsca, gdzie będziesz mógł w pełni rozwinąć skrzydła?
Jeśli odpowiedź na chociaż jedno z tych pytań brzmi „tak”, poświęć 3 minuty na przeczytanie tego ogłoszenia, a potem sam zdecyduj czy warto dołączyć do naszego zespołu i podbić świat nieruchomości!
Aktualnie szukamy osób, które chciałyby wejść na kolejny poziom rozwoju i zostać równolegle menedżerami własnych zespołów sprzedażowych. W związku z tym zapraszamy do współpracy osoby z doświadczeniem w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami. Doświadczenie w zarządzaniu nie jest wymagane, bo odpowiednie szkolenie menedżerskie zapewniamy na miejscu.
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie i prezentowanie nieruchomości na sprzedaż
- pomoc i wsparcie w zakupie nieruchomości m.in. poprzez prowadzenie negocjacji
- budowanie relacji z klientami indywidualnymi oraz inwestorami
- organizowanie transakcji od strony prawnej i logistycznej (ze wsparciem działu prawnego)
- wspieranie rozwoju działu sprzedażowego i działu inwestycyjnego firmy (realny wpływ menedżera)
Nasze wymagania:
- przedsiębiorczość i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- rzetelność, odpowiedzialność oraz nastawienie na współpracę i rozwój
- samodzielność oraz umiejętność zarządzania sobą w czasie
- kultura osobista oraz inteligencja emocjonalna
- doświadczenie w sprzedaży (przynajmniej dwa lata)
To oferujemy:
- współpracę na partnerskich zasadach z podstawą do 7500,00zł brutto i modelem prowizyjnym
- kompleksowe szkolenie wdrażające do pracy w ramach naszej organizacji
- szkolenie menedżerskie przygotowujące do zarządzania zespołem sprzedażowym oraz wsparcie praktyczne w budowaniu i zarządzaniu własnym zespołem
- wsparcie w codziennej pracy pod okiem kadry zarządzającej oraz w przeprowadzaniu transakcji (wewnętrzny dział prawny)
- możliwość rozwoju w wybranym kierunku oraz wpływania na kształt firmy (rozmawiamy o tym już na samym początku)
- elastyczność, dobrą atmosferę i regularne eventy integracyjne, które tworzą kulturę naszej firmy
Dołącz do Mengs!
Jeśli odpowiadają Ci nasze warunki wypełnij
prosty formularz i aplikuj do naszego zespołu.