Kariera w Mengs Finanse
Kim jest doradca finansowy
Praca w Mengs jest wymarzona dla osób, które są aktywne, przedsiębiorcze, lubią podróżować, mieć swobodę w pracy i praktycznie nieograniczone możliwości zarabiania.
Kogo chętnie zobaczymy w naszym zespole?
- Doradca powinien mieć zmysł handlowy i dobrze opanowane zasady skutecznej prezentacji i sprzedaży.
- Nie bez znaczenia są komunikatywność, entuzjazm, cierpliwość, a także dokładność.
- Mile widziane osoby, które nie boją się często wymagającej pracy, ale czerpią również ogromną satysfakcję z kolejnych sukcesów.
- Doświadczenie jest zawsze mile widziane, ale w szczególności zależy nam na pracownikach o podobnych wizjach i wartościach do naszych.
- Ludzi komunikatywnych i otwartych – choć każdy z nas jest inny, to tworzymy jeden zgrany zespół i wspólnie realizujemy cele.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Pakiet benefitów
W Mengs żyjemy nie tylko pracą i dbamy o to, aby każdy czuł się komfortowo. Wierzymy również w wagę motywacji do osiągania celów, dlatego dla naszych pracowników przygotowaliśmy cały zestaw benefitów.
Mengs Travel
Mengs Car
Konkursy Mengs
Karta Multisport
Program Dynastia Mengs
Dofinansowanie szkoleń
Jak rekrutujemy?
Oferty pracy
Doradca ds. Finansów
Warszawa
Obowiązki
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
- Badanie potrzeb i doradzanie klientom w zakresie różnych produktów finansowych, takich jak kredyty, pożyczki, leasingi itp.,
- Kompleksowe zarządzanie procesem, począwszy od analizy finansowej, aż po nadzór nad działaniami w instytucjach finansowych,
- Uczestniczenie w spotkaniach z klientami i prezentowanie ofert instytucji finansowych,
- Przygotowywanie dokumentów i formalności związanych z transakcjami finansowymi,
- Zapewnienie klientom wsparcia w procesie podejmowania decyzji finansowych,
- Pozyskiwanie partnerów biznesowych.
Oferujemy
- Umowę B2B lub zlecenie,
- Praca w trybie hybrydowym,
- Wdrożenie szkoleniowe z zakresu rynku finansowego, sprzedaży, budowania relacji, wiedzy produktowej,
- Wynagrodzenie oparte wyłącznie na atrakcyjnym systemie prowizyjnym,
- Wsparcie finansowe przez pierwsze miesiące współpracy,
- Wsparcie leadowe przez cały okres współpracy,
- Cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje miękkie i twarde
- Możliwość rozwoju kariery i realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy,
- Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę,
- Regularne spotkania integracyjne,
- Dofinansowanie zajęć sportowych oraz szkoleń i kursów,
- Program rekomendacji pracowników,
- System kafeteryjny Worksmile,
- Biuro przyjazne pieskom.
Wymagania
- Otwartość na nawiązywanie nowych relacji i spotkania z klientami,
- Umiejętność efektywnego zarządzania pracą oraz czasem,
- Ambicja i samodzielność w działaniu,
- Rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Optymistyczne nastawienie,
- Chęć dążenia do ciągłego rozwoju i podnoszenia kompetencji.
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży,
- Zainteresowanie branżą finansową.
Miejsce pracy
Obowiązki
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
- Badanie potrzeb i doradzanie klientom w zakresie różnych produktów finansowych, takich jak kredyty, pożyczki, leasingi itp.,
- Kompleksowe zarządzanie procesem, począwszy od analizy finansowej, aż po nadzór nad działaniami w instytucjach finansowych,
- Uczestniczenie w spotkaniach z klientami i prezentowanie ofert instytucji finansowych,
- Przygotowywanie dokumentów i formalności związanych z transakcjami finansowymi,
- Zapewnienie klientom wsparcia w procesie podejmowania decyzji finansowych,
- Pozyskiwanie partnerów biznesowych.
Oferujemy
- Umowę B2B lub zlecenie,
- Praca w trybie hybrydowym,
- Wdrożenie szkoleniowe z zakresu rynku finansowego, sprzedaży, budowania relacji, wiedzy produktowej,
- Wynagrodzenie oparte wyłącznie na atrakcyjnym systemie prowizyjnym,
- Wsparcie finansowe przez pierwsze miesiące współpracy,
- Wsparcie leadowe przez cały okres współpracy,
- Cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje miękkie i twarde
- Możliwość rozwoju kariery i realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy,
- Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę,
- Regularne spotkania integracyjne,
- Dofinansowanie zajęć sportowych oraz szkoleń i kursów,
- Program rekomendacji pracowników,
- System kafeteryjny Worksmile,
- Biuro przyjazne pieskom.
Wymagania
- Otwartość na nawiązywanie nowych relacji i spotkania z klientami,
- Umiejętność efektywnego zarządzania pracą oraz czasem,
- Ambicja i samodzielność w działaniu,
- Rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Optymistyczne nastawienie,
- Chęć dążenia do ciągłego rozwoju i podnoszenia kompetencji.
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży,
- Zainteresowanie branżą finansową.
Menadżer Zespołu Pośredników Finansowych
Warszawa
Obowiązki
- Zarządzanie zespołem doradców finansowych oraz wspieranie pracy doradców, w tym rozliczanie ich pracy w oparciu o ustalone cele i wskaźniki,
- Wdrażanie nowych osób do zespołu,
- Bieżąca analiza wyników sprzedażowych,
- Realizacja procesów wspierających rozwój marki i budowanie wizerunku firmy,
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
- Badanie potrzeb i doradzanie klientom w zakresie różnych produktów finansowych, takich jak kredyty, pożyczki, leasingi itp.,
- Kompleksowe zarządzanie procesem, począwszy od analizy finansowej, aż po nadzór nad działaniami w instytucjach finansowych.
Oferujemy
- Współpracę na partnerskich zasadach,
- Praca w trybie hybrydowym,
- Wynagrodzenie wyłącznie na atrakcyjnym modelu prowizyjnym,
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy w naszej organizacji,
- Praktyczne wsparcie w budowaniu i zarządzaniu własnym zespołem,
- Możliwość rozwoju kariery i realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy,
- Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę,
- Regularne spotkania integracyjne,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Pakiet szkoleń i kursów,
- Program rekomendacji pracowników,
- System kafeteryjny Worksmile,
- Biuro przyjazne psom.
Wymagania
- Umiejętność budowania i zarządzania zespołem,
- Zdolność do efektywnej współpracy i rozwoju,
- Otwartość na nawiązywanie nowych relacji i spotkania z klientami,
- Umiejętność efektywnego organizowania pracy i czasu,
- Odpowiedzialność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- Ambicja i samodzielność w działaniu
- Rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Dążenie do rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji
- Inicjatywa i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań.
Miejsce pracy
Obowiązki
- Zarządzanie zespołem doradców finansowych oraz wspieranie pracy doradców, w tym rozliczanie ich pracy w oparciu o ustalone cele i wskaźniki,
- Wdrażanie nowych osób do zespołu,
- Bieżąca analiza wyników sprzedażowych,
- Realizacja procesów wspierających rozwój marki i budowanie wizerunku firmy,
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
- Badanie potrzeb i doradzanie klientom w zakresie różnych produktów finansowych, takich jak kredyty, pożyczki, leasingi itp.,
- Kompleksowe zarządzanie procesem, począwszy od analizy finansowej, aż po nadzór nad działaniami w instytucjach finansowych.
Oferujemy
- Współpracę na partnerskich zasadach,
- Praca w trybie hybrydowym,
- Wynagrodzenie wyłącznie na atrakcyjnym modelu prowizyjnym,
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy w naszej organizacji,
- Praktyczne wsparcie w budowaniu i zarządzaniu własnym zespołem,
- Możliwość rozwoju kariery i realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy,
- Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę,
- Regularne spotkania integracyjne,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Pakiet szkoleń i kursów,
- Program rekomendacji pracowników,
- System kafeteryjny Worksmile,
- Biuro przyjazne psom.
Wymagania
- Umiejętność budowania i zarządzania zespołem,
- Zdolność do efektywnej współpracy i rozwoju,
- Otwartość na nawiązywanie nowych relacji i spotkania z klientami,
- Umiejętność efektywnego organizowania pracy i czasu,
- Odpowiedzialność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- Ambicja i samodzielność w działaniu
- Rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Dążenie do rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji
- Inicjatywa i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań.
Menedżer Zespołu Nieruchomości
Warszawa
Obowiązki
- Zarządzanie zespołem nieruchomości oraz wspieranie pracy doradców w terenie, w tym rozliczanie ich pracy w oparciu o ustalone cele i wskaźniki,
- Bieżąca analiza wyników sprzedażowych,
- Realizacja procesów wspierających rozwój marki i budowanie wizerunku firmy,
- Aktywna sprzedaż nieruchomości – pozyskiwanie i prezentowanie nieruchomości na sprzedaż,
- Rozszerzanie współpracy z biurami na lokalnym rynku nieruchomości, wsparcie innych działów w poszukiwaniu nowych rozwiązań biznesowych i marketingowych,
- Budowanie trwałych relacji z klientami indywidualnymi,
- Koordynowanie procesu transakcji od strony prawnej i logistycznej, we współpracy z działem prawnym.
Oferujemy
- Współpracę na partnerskich zasadach z podstawowym wynagrodzeniem uzależnionym od wyników zespołu oraz atrakcyjnym modelem prowizyjnym,
- Praca w trybie hybrydowym,
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy w naszej organizacji,
- Praktyczne wsparcie w budowaniu i zarządzaniu własnym zespołem,
- Możliwość rozwoju kariery i realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy,
- Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę,
- Regularne spotkania integracyjne,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Pakiet szkoleń i kursów,
- Program rekomendacji pracowników,
- System kafeteryjny Worksmile,
- Biuro przyjazne psom.
Wymagania
- Umiejętność zarządzania zespołem,
- Doświadczenie w sprzedaży nieruchomościami (min. 15 transakcji),
- Odpowiedzialność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- Zdolność do efektywnej współpracy i rozwoju,
- Samodzielność oraz umiejętność zarządzania sobą w czasie,
- Inicjatywa i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań.
Miejsce pracy
Obowiązki
- Zarządzanie zespołem nieruchomości oraz wspieranie pracy doradców w terenie, w tym rozliczanie ich pracy w oparciu o ustalone cele i wskaźniki,
- Bieżąca analiza wyników sprzedażowych,
- Realizacja procesów wspierających rozwój marki i budowanie wizerunku firmy,
- Aktywna sprzedaż nieruchomości – pozyskiwanie i prezentowanie nieruchomości na sprzedaż,
- Rozszerzanie współpracy z biurami na lokalnym rynku nieruchomości, wsparcie innych działów w poszukiwaniu nowych rozwiązań biznesowych i marketingowych,
- Budowanie trwałych relacji z klientami indywidualnymi,
- Koordynowanie procesu transakcji od strony prawnej i logistycznej, we współpracy z działem prawnym.
Oferujemy
- Współpracę na partnerskich zasadach z podstawowym wynagrodzeniem uzależnionym od wyników zespołu oraz atrakcyjnym modelem prowizyjnym,
- Praca w trybie hybrydowym,
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy w naszej organizacji,
- Praktyczne wsparcie w budowaniu i zarządzaniu własnym zespołem,
- Możliwość rozwoju kariery i realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy,
- Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę,
- Regularne spotkania integracyjne,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Pakiet szkoleń i kursów,
- Program rekomendacji pracowników,
- System kafeteryjny Worksmile,
- Biuro przyjazne psom.
Wymagania
- Umiejętność zarządzania zespołem,
- Doświadczenie w sprzedaży nieruchomościami (min. 15 transakcji),
- Odpowiedzialność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- Zdolność do efektywnej współpracy i rozwoju,
- Samodzielność oraz umiejętność zarządzania sobą w czasie,
- Inicjatywa i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań.
Doradca ds. Nieruchomości
Warszawa
Czy masz ambicje dalszego rozwoju w branży nieruchomości? Czy odczuwasz potrzebę nowych wyzwań lub pragniesz otoczenia, które pozwoli Ci rozwinąć skrzydła? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś „tak”, to warto poświęcić 3 minuty na zapoznanie się z naszym ogłoszeniem. Sam zdecyduj czy warto dołączyć do naszego zespołu i podbić świat nieruchomości!
Obowiązki
- Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży,
- Kompleksowe wsparcie klientów na każdym etapie procesu sprzedaży/ zakupu nieruchomości,
- Prezentacja nieruchomości potencjalnym klientom,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych, a przede wszystkim długotrwałych relacji z klientami,
- Tworzenie ofert,
- Koordynacja transakcji pod kątem aspektów prawnych i logistycznych, przy wsparciu działu prawnego,
- Wspieranie rozwoju działu sprzedażowego i działu inwestycyjnego firmy,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Oferujemy
- Współpracę na umowie B2B lub zlecenie,
- Praca w trybie hybrydowym,
- Wsparcie w codziennej pracy pod okiem menedżera i działu prawnego w przeprowadzaniu transakcji,
- Atrakcyjny model prowizyjny,
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy w naszej organizacji,
- Możliwość rozwoju kariery i realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy,
- Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę,
- Regularne spotkania integracyjne,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Pakiet szkoleń i kursów,
- Program rekomendacji pracowników,
- System kafeteryjny Worksmile,
- Biuro przyjazne psom.
Wymagania
- Rzetelność, odpowiedzialność oraz wysoka kultura osobista,
- Zdolność do efektywnej współpracy i rozwoju,
- Samodzielność oraz umiejętność zarządzania sobą w czasie,
- Chęć dążenia do ciągłego rozwoju i podnoszenia kompetencji.
Miejsce pracy
Czy masz ambicje dalszego rozwoju w branży nieruchomości? Czy odczuwasz potrzebę nowych wyzwań lub pragniesz otoczenia, które pozwoli Ci rozwinąć skrzydła? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś „tak”, to warto poświęcić 3 minuty na zapoznanie się z naszym ogłoszeniem. Sam zdecyduj czy warto dołączyć do naszego zespołu i podbić świat nieruchomości!
Obowiązki
- Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży,
- Kompleksowe wsparcie klientów na każdym etapie procesu sprzedaży/ zakupu nieruchomości,
- Prezentacja nieruchomości potencjalnym klientom,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych, a przede wszystkim długotrwałych relacji z klientami,
- Tworzenie ofert,
- Koordynacja transakcji pod kątem aspektów prawnych i logistycznych, przy wsparciu działu prawnego,
- Wspieranie rozwoju działu sprzedażowego i działu inwestycyjnego firmy,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Oferujemy
- Współpracę na umowie B2B lub zlecenie,
- Praca w trybie hybrydowym,
- Wsparcie w codziennej pracy pod okiem menedżera i działu prawnego w przeprowadzaniu transakcji,
- Atrakcyjny model prowizyjny,
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy w naszej organizacji,
- Możliwość rozwoju kariery i realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy,
- Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę,
- Regularne spotkania integracyjne,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Pakiet szkoleń i kursów,
- Program rekomendacji pracowników,
- System kafeteryjny Worksmile,
- Biuro przyjazne psom.
Wymagania
- Rzetelność, odpowiedzialność oraz wysoka kultura osobista,
- Zdolność do efektywnej współpracy i rozwoju,
- Samodzielność oraz umiejętność zarządzania sobą w czasie,
- Chęć dążenia do ciągłego rozwoju i podnoszenia kompetencji.
Konsultant ds. Sprzedaży (Call Center)
Praca zdalna
PRACA 100% ZDALNA
Twój zakres obowiązków
- Telefoniczne pozyskiwanie klientów zainteresowanych produktami firmy Mengs (usługi finansowania, sprzedaż/kupno nieruchomości, usługi remontowe),
- Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie dopasowanych do nich rozwiązań,
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami,
- Obsługa systemów CRM,
- Kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi Klienta,
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami,
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Oferujemy
- Umowę o współpracę,
- Możliwość wynagrodzenia tygodniowego bądź miesięcznego,
- Wdrożenie szkoleniowe z zakresu rynku finansowego, nieruchomościowego i remontowego, sprzedaży, budowania relacji, wiedzy produktowej,
- Pracę w firmie z przyjazną atmosferą i spotkaniami integracyjnymi,
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy w ustalonym wymiarze godzin,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Program rekomendacji pracowników,
- System kafeteryjny Worksmile,
- Dla chętnych biuro w Warszawie przyjazne pieskom.
Wymagania
- Umiejętność organizowania własnej pracy i czasu,
- Ambicja i samodzielność w działaniu,
- Rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Łatwość prowadzenia rozmowów telefonicznych,
- Optymistyczne nastawienie,
- Dążenie do rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji.
Mile widziane
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (call-center).
Miejsce pracy
PRACA 100% ZDALNA
Twój zakres obowiązków
- Telefoniczne pozyskiwanie klientów zainteresowanych produktami firmy Mengs (usługi finansowania, sprzedaż/kupno nieruchomości, usługi remontowe),
- Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie dopasowanych do nich rozwiązań,
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami,
- Obsługa systemów CRM,
- Kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi Klienta,
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami,
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Oferujemy
- Umowę o współpracę,
- Możliwość wynagrodzenia tygodniowego bądź miesięcznego,
- Wdrożenie szkoleniowe z zakresu rynku finansowego, nieruchomościowego i remontowego, sprzedaży, budowania relacji, wiedzy produktowej,
- Pracę w firmie z przyjazną atmosferą i spotkaniami integracyjnymi,
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy w ustalonym wymiarze godzin,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Program rekomendacji pracowników,
- System kafeteryjny Worksmile,
- Dla chętnych biuro w Warszawie przyjazne pieskom.
Wymagania
- Umiejętność organizowania własnej pracy i czasu,
- Ambicja i samodzielność w działaniu,
- Rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Łatwość prowadzenia rozmowów telefonicznych,
- Optymistyczne nastawienie,
- Dążenie do rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji.
Mile widziane
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (call-center).
Dołącz do Mengs!
Jeśli odpowiadają Ci nasze warunki wypełnij
prosty formularz i aplikuj do naszego zespołu.